T-shirt, Crocs en Ugg boots... - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Pat & Brigitte Wielandt - WaarBenJij.nu T-shirt, Crocs en Ugg boots... - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Pat & Brigitte Wielandt - WaarBenJij.nu

T-shirt, Crocs en Ugg boots...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pat & Brigitte

05 Juli 2011 | Australië, Adelaide

Blijkbaar is een internetverbinding maken hier via Pete’s netwerk nog niet zo eenvoudig. Het is moeilijk om online te gaan en alzo kunnen we jullie natuurlijk niet zoveel laten meegenieten als we zouden willen. Het kan natuurlijjk ook zijn dat je er allemaal geen zaken mee hebt, haha,… nee grapje!
Gisterenavond een eeerste serieus feestje gehad met de vrienden! Vanavond deel 2 :-O ! Het moet gezegd, het weer in Adelaide is ni echt fameus! We hebben hier al deftig kou geleden, maar het is dan ook winter hier! Natuurlijk was er het té grote contrast met de plakkerige hitte in Singapore (32°C en tropisch klimaat!) en ze keken hier dan ook raar op toen ik in de aankomsthal in Adelaide Airport in mijn T shirt en shortje en op mijn Crocs(!) kwam aansleffen! Een uur later had ik mijn regenjasje al aan en we dachten even dat we weer zo vand die floods gingen meemaken zoals begin dit jaar in Queensland! Gelukkig was het maar van korte duur en kwam de zon er even later alweer, zij het flauwtjes, door! Pete en zijn immer beminnelijke Sonja namen ons mee naar Tandanya, een centrum voor Aboriginal Art in de stad en het Art Museum van de University of Adelaide, waar Kath werkt!
’s Avonds voor hett eerst sinds lang Holly terug gezien! Man, wat is die groot geworden zeg! 13 jaar, maar een heel toffe meid en nog steeds de speelvogel die ze vroeger al was! Ze heeft de 70’s disco en eighties hits ontdekt en dat is te horen! Uit haar iPod én haar keel schallen KC & the Sunshine Band en Foreigner alsof ze er zelf bij was toendertijd! Vanavond maken we samen sushi! Generatiekloof, my ass!
Vandaag 5 juli gaan we de obligate verzoekshopping afwerken voor de meisjes thuis! UGG boots in alle kleuren en modellen, maar duidelijk een pak goedkoper dan in België! Ik vrees wel dat we ze zullen moeten laten opsturen, want dit krijgen we nooit terug in onze bagage én door de controle voor het vliegtuig.
Nu vlug een doucheke en een lekker ontbijt en we vliegen erin!
See you later mates!
P@j & Brigitte

• 05 Juli 2011 - 10:25

Felix & Tascha:

He P@t en Brigitte jullie hebben het tafeltje al gevonden zie ik ! wij zitten iets dichter natuurlijk geen 13 graden maar 33 graden :-) en alle dagen een bedonneke naft gaan halen voor ons motortje goe te laten draaien , amuzeer jullie en doe die gasten de groeten he , Felix & Tascha

• 05 Juli 2011 - 15:52

Jakkerav:

Voordeel van Crocs : kunnen zowel tegen de warmte als tegen de regen,
    have fun x

• 06 Juli 2011 - 09:30

Jurg, Brina & The Bu:

Och na een iets betere dag voelt het hier ook 13 graden, maar het worden er naar het schijnt 21 woehooowww!!!

In elk geval geniet van alles daar. Wij zijn in elk geval stikjaloers op jullie avontuur daar.

@ Brigitte. Gisteren met uw neefke en familie naar Pairi Daisa geweest (vroegere Paradisio). Alleen maar vogels gezien, maar da kan ook zijn omdat Sofie beter een zeekaart leest dan het planneke van het park. :-)

Groeten aan "die van buren" (moest ge er een zien).

Wij

• 06 Juli 2011 - 23:23

Inge:

Hmm ziet er een interessante reis uit, geniet ervan!
    Plezant dat ge dat allemaal van uit de huiskamer kunt volgen.
    Even laten weten, Raf en Heidi zijn ook goed aangekomen en ze amuseren zich daar goed. greetz!